Dažnai užduodami klausimai.

Užsakymas ir pristatymas

Užsakymo sekimas

Kai tik užsakymas iškeliaus iš sandėlio, gausite el. laišką iš kurjerių įmonės su sekimo numeriu.

Jei sekimo numeris neveikia, bandykite dar kartą po kelių valandų, nes gali šiek tiek užtrukti, kol sistema atnaujins naujausią informaciją.

Pristatymo laikas ir išlaidos

Pristatymo laiką ir įkainius galite peržiūrėti atsiskaitymo metu, įvedę savo adresą.

Užsakymo keitimas ir atšaukimas

Užsakymo paruošimas yra greitas, todėl negalime garantuoti, kad spėsime su jumis laiku atlikti pakeitimą ar jį atšaukti.

Kai užsakymas bus apdorotas, jokie pakeitimai ar atšaukimai negali būti atlikti, tačiau nedvejodami susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda ir mes padarysime viską, kad patenkintume jūsų prašymą.

Susisiekite su mumis

Muitinės įforminimas

Perkant iš užsienio, gali būti taikomi muitai ir mokesčiai, kurie priklauso ne nuo ORRI, o nuo kiekvienos šalies politikos.

Prieš baigiant pirkimą, renkantis pristatymo metodą, pasirodys pranešimas apie galimas papildomas išlaidas, susijusias su muitinėmis ar kitais neįtrauktais muito mokesčiais.

Keitimai ir grąžinimai

Grąžinimo ir keitimo politika

Mes turime 14 dienų grąžinimo politiką, o tai reiškia, kad nuo prekės gavimo turite 14 dienų pateikti prašymą grąžinti.

Kad būtų galima grąžinti prekę, ji turi būti tokios pat būklės, kokios ją gavote, nedėvėta arba nenaudota, su etiketėmis ir originalioje pakuotėje. Taip pat reikės pirkimo kvito arba įrodymo.

*Atminkite, kad nebent grąžinimas ar keitimas įvyko dėl gamybos priežasčių arba dėl mūsų padarytų klaidų, grąžinimo išlaidas apmoka klientas.

Visą politiką skaitykite čia .

Grąžinimo politika

Pranešime jums, kai tik gausime ir patikrinsime jūsų grąžinimą, ir informuosime, ar grąžinimas patvirtintas. Jei patvirtintas, pinigai automatiškai bus grąžinti į pradinį mokėjimo metodą per 10 darbo dienų.

Turėkite omenyje, kad jūsų bankui gali prireikti laiko apdoroti ir užskaityti grąžinimą.

Jei nuo tada, kai patvirtinome jūsų grąžinimą, praėjo daugiau nei 15 darbo dienų, susisiekite su mumis adresu info@orrigroup.com.

Informacija apie produktą

Išmatavimai

Konkrečios prekės išmatavimus galite patikrinti prekės puslapio charakteristikų skiltyje.

Akinių priežiūra

Rekomenduojame:

  • Valyti švelnia šluoste ir visada naudoti ORRI dėklą. Venkite muilo ir vandens.
  • Venkite laikyti akinius apverstus, nes tai gali subraižyti lęšius.
  • Stenkitės nelaikyti akinių ilgą laiką tiesioginėje šviesoje.

Mokėjimas ir saugumas

Mokėjimo būdai

Šiuo metu palaikome šiuos mokėjimo būdus:

  • Kortelės: VISA, MasterCard, American Express, Apple Pay
  • Paypal

Atmesti mokėjimai

Trys dažniausiai pasitaikančios priežastys, dėl kurių mūsų mokėjimo sistema atmeta mokėjimą, yra šios:

  • Nepakanka lėšų. Įsitikinkite, kad jūsų sąskaitoje yra pakankamai lėšų, kad galėtumėte atlikti pirkimą.
  • Kredito kortelė išduota ne tos šalies, kurioje šiuo metu esate. Įsitikinkite, kad naudojate kredito kortelę, išduotą toje pačioje šalyje, kurioje atliekate pirkimą.
  • Jūsų bankas blokuoja mokėjimą internetu dėl saugumo sumetimų. Susisiekite su savo banku ir pasidomėkite, ar mokėjimas nėra blokuojamas.

Mokėjimo ir užsakymo patvirtinimas

Visa jūsų užsakymo suma bus nurašyta iš jūsų sąskaitos, kai užsakymas ir mokėjimas bus apdoroti ir patvirtinti.

Jei po užsakymo apdorojimo nebus gautas mokėjimas, ORRI gali automatiškai ir be įspėjimo atšaukti jūsų užsakymą.

El. laišką gausite, kai tik jūsų užsakymas bus išsiųstas iš sandėlio, į el. pašto adresą, kurį nurodėte užsakymo metu. Jei dėl kokios nors priežasties šio el. laiško negautumėte, patikrinkite savo šlamšto (spam) aplanką.

Jei turite kokių nors klausimų, galite susisiekti su mumis čia .

Mokėjimo informacijos saugumas

Visas operacijas tiesiogiai tvarko mūsų mokėjimo paslaugų teikėjas „Stripe“, naudodamas saugų šifravimą ir pagal griežtus bankininkystės standartus.

Nuolaidos paraiška

Nuolaidos, kurias siūlome, galioja tik užsakymams, pateiktiems mūsų oficialioje svetainėje, ir taikomos tik ribotą laiką.

Jei atsiskaitymo metu paprašėte nuolaidos kodo, bet jis nebuvo pritaikytas, patikrinkite, ar kodas galiojo pirkimo metu.

Jei pritaikėte galiojantį kodą, bet jis nebuvo pritaikytas, susisiekite su mumis čia .

Kiti klausimai

Noriu tapti ORRI akinių platintoju

Puiku! Susisiekite su mumis adresu retail@orrigroup.com

Būtinai įtraukite visą informaciją, kuri, jūsų manymu, yra svarbi.

Turite daugiau klausimų?

Su mumis galite susisiekti pasinaudodami svetainės poraštėje esančia kontaktine nuoroda arba paspaudę čia . Su jumis susisieksime kuo greičiau!